sobota, 30 maja 2015

Księga I Rozdział II "Wtorek" cz. 1

Wszędzie było ciemno. W pomieszczeniu, w którym się znajdowałam, nie było ani jednego źródła światła. Nie wiedziałam gdzie jestem. Nagle usłyszałam trzask zamykanych drzwi. Byłam przerażona. Wtuliłam się w ścianę z nadzieją, że ta osoba, kimkolwiek była, mnie nie zauważy. Wyraźnie słyszałam jak deski podłogowe skrzypią pod ciężarem tej osoby,która właśnie przemieszczała się po pomieszczeniu. Wtedy usłyszałam huk. Jak gdyby coś się rozbiło. Blisko mnie. Za blisko. I wtedy to poczułam. Ten okropny zapach alkoholu i potu. I rękę na twarzy. Ta dłoń zjechała niżej. Zaczęła rozpinać mi koszulę...
Obudziłam się z krzykiem. Tak było za każdym razem.  Od dwóch miesięcy budziłam się z krzykiem. I nic nie mogłam z tym zrobić. Nic nie pomagało. Byłam bezsilna. 
Gdy już się trochę uspokoiłam, zrobiłam to samo co zwykle rano. Już chciałam wychodzić z domu, gdy przypomniałam sobie co stało się wczoraj. Nie miałam ochoty iść do Studia. Postanowiłam zostać w domu.  
Nie chciałam spotkać się z nierozłączną paczką. 
------------------------------------------------------------------
Hej.  To miał być taki przedsmak rozdziału. Mam nadzieję że się podoba ;)
~Avada

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Hejoooo ♡ Kochanie! Ja nie rozumiem... nie rozumiem jak można pisać takie Cudeńka! Jest króciutkie ale takie.... no Wspaniałe!!!! ♥ Też bym tak chciała... Chciałbym mieć taki talent jak ty! Umiesz wciągnąć mnie w historię, która dopiero co się zaczęła! Naprawdę! ♡ Chciałbym pisać tak jak ty... ale nie stety nie umiem... No nic :) Więc zostaje mi tylko czekać na next ;) zapraszam do siebie ^.^ Kocham i cieplutko pozdrawiam ♥

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo słońce. Strasznie mi miło. I małe sprostowanie:nie piszesz tak jak ja - piszesz lepiej niż ja.
      Kocham :3
      ~Avada

      Usuń
  2. Cześć pyśku miśku!
    To jest takie... kurde jedyne słowo jakie nasuwa mi się na myśl to jedno wielkie WOW!
    Serio zatkało mnie, jak można tak idealnie pisać???
    Jak???
    Krótkie ale to jest mega arcydzieło! <333333333
    Jestem szczerze zakochana w twoim blogu, opowiadaniu po prostu w twoim boskim stylu pisania!!
    Czekam z wielką niecierpliwością na ciąg dalszy!
    Twoja wierna Mechi

    K.C <33333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :3 To samo mogę powiedzieć o tobie - piszesz idealnie ; 3
      Kocham cię mycha :3
      ~Avada

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. czekam na next... i....
      To jest ARCYDZIEŁO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Tylko szkoda ze krótkie :)
      Skoro ta ma być taki przedsmak rozdziału to kiedy Taki Rozdział Rozdział??? Czekam ;)

      Usuń
  4. Świetne ! *_*
    Biedna Lud :///
    Czekam na nexta :*
    K.C❤

    OdpowiedzUsuń
  5. ❤❤❤❤❤❤Cudo❤❤❤❤❤❤
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    💙❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💙
    Cudeńko...
    Boskie cudeńko.....
    Super boskie cudeńko....
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    💗❤💗❤💗❤💗❤💗❤💗❤💗❤

    OdpowiedzUsuń