poniedziałek, 29 czerwca 2015

WAŻNE

 Hej.  Mam do was bardzo ważne pytanie. Zauważyłam że liczba komentarzy trochę spadła i chciałam zapytać :dlaczego?  Rozumiem że mój styl pisania nie jest za dobry ale to dopiero początek.  Cały czas się uczę i rozwijam :) Pomagają w tym wasze komentarze. Nie liczę jedynie na pozytywne komentarze ale też na te negatywne.  Krytyka jest bardzo ważna i każdy powinien umieć ją przyjąć.  Będzie mi bardzo miło jeśli zostawcie pozytywny komentarz ale jeśli pozostawicie komentarz negatywny  będzie jeszcze lepiej.  Oczywiście jeśli dokładnie powiecie co wam się nie podoba i nad czym musze popracować.  Więc proszę - komentujcie.  Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak wielką daje to motywację.
Kocham.
~Avada

7 komentarzy:

  1. Kochana tak jest zawsze na początku.
    Ja kiedyś w cale nie byłam komentowana, raz ktoś przyszedł i ślad teraz po nim zaginą. A teraz mam 4 stałe czytelniczki i kilka takich, co czasem wpadną. A to już drugie opowiadanie! Masz dopiero 2 rozdziały, a nawet nawet z czytelnczkami. Przy np 7, 8 rozdziale będzie lepiej i lepiej aż w końcu z twoim talentem będziesz jedną z najlepszych bloggerek o parach z Violetty!!! I wtedy będziesz się z tego wszystkiego śmiać xD
    Besos :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. I za te ciepłe słowa i za to że zawsze komentujesz. To bardzo wiele dla mnie znaczy.
      Całusy
      ~Avada

      Usuń
  2. Joł <3
    Kochana nie przejmuj się :) Tak jest prawie zawsze! Początki zawsze są trudne, do tego zaczęły się wakacje więc dużo osób wyjeżdża ;* Poza tym dopiero zaczynasz przygodę z blohgerem :) Kiedy ja dodawałam pierwsze wpisy miałam jakieś 2/3 komentatorki. Teraz (na innym blogu) mam Około 12 stałych kometatorek :)
    Wszystko się ułoży! Zobaczysz ;**
    Kocham ♡♡♡

    Juluuś - dawna Julka Doman :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie musiałaś się podpisywać. Poznałam gdy tylko przeczytałam "joł"
      Kocham
      ~Avada

      Usuń
    2. Hahahahaha :') To moje "joł" stało się rozpoznawalne XD :'') No w sumie nikt oprócz mnie tak chyba nie pisze xD
      Kocham ♡

      Usuń
  3. hejo!
    obecnie jestem w Budapeszcie i mam WYJĄRKOWO neta!!
    wiec bedzie krotko bo mam zaległości!
    nie przejmuj sie
    początki takie są
    kocham ♥♥
    Julka

    OdpowiedzUsuń
  4. Nom...
    Bardzo podoba mi się ten blog. Uwielbiam opowiadania o takiej tematyce z Ludmiłą w roli głównej <3
    Mam nadzieję na kontynuację. Weny życzę ;-)

    OdpowiedzUsuń